Puan vermedi·481 syf.····Okunma: 02 Aralık 2022 18:42 Kitabın 429.sayfası;
"Üç kadın ve üç isim diye düşündüm.
Maya, Ayşe olmuştu. Mari, Semahat olmuştu. Nadia, Katharina olmuştu.
Doğdukları adları bile kullanmalarına izin verilmemişti bu üç kadının."
Sizi tanımak çok güzeldi.
İlk 100-150 sayfasında 'bu muydu herkesin öve öve bitiremediği' dedim, yalan yok. Ama devam ettikçe çok iyi anladım, herkesin ısrarını, asla bırakılmaması gereken bir kitap olduğunu. Ve bazen, gözlerime biriken damlalar yüzünden bulanık gördüğüm yazılarla devam etti hikayeniz. Dedim ya sizi tanımak çok güzeldi.