·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2009 00:00 Okurken zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığım o dünyanın içine girip ve asla çıkmak istemeyeceğin bir evrenin başlangıcıydı bu kitap. Okurken kardeşliğin ne kadar önemli olduğunu o kardeşliğe bir an bile ihanet edersen bunun cezasını hayatınla ödeyeceğini ( Boromir), kardeşlik için kendini nasıl feda edeceğini
( Gandalf, Merry, Pippin), kardeşlerini kurtarmak için ölümüne nasıl peşlerine düşeceğini ( Aragorn, Legolas, Gimli) öğreniyoruz. Aslında bizi bir hikayenin içinde büyüten bir kitap olduğunu fark ediyoruz.