7/10
·150 syf.··
Beğendi
·
2022 109. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2022 00:00
Pek inceleme yazasım olmadı bu kitap hakkında. Beni içine alamadı. Olay itibari ile zaten işçi sorunu, toplumsal sorunlar gibi konulardan bıktım Türk edebiyatında. Orhan Kemal'in de gerçekten anlatım dilini pek beğenemedim. Yöre ağzıyla anlatımı biraz abartmıştı bence kitabı anlamakta yer yer zorluk çektim bu yüzden. Bir fabrikada çalışan köylüleri anlatıyor yaşadıkları zorlukları felan. Yani okunabilir. Kesinlikle öyle aşırı kötü okunmaz bir kitap değil ama çok da başarılı da sayılmaz. 7/10
Edebiyat
CemileOrhan Kemal · Everest Yayınları · 20175,6bin okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.