10/10
·228 syf.··
Beğendi
·
2022 29. kitabı
·
13 saatte okudu
·
Okunma: 27 Ekim 2022 11:23
Bir daha beslenmeyle ilgili kitap okumam demiştim kendi kendime, çok fazla okudum daha da çok doktorların yazdığı kitaplardı. Kendime verdiğim sözü bozup bu kitaba başladım ve zamanlaması ile ruh halim tam da ihtiyacım olan bir kitap olduğunu şu an az önce bitirince anladım. Kendimden birden fazla şeye rastladım verdiği birkaç örnekte ve ne yalan söyleyeyim içim rahatladı. Çok bencilce gelebilir de insan sürekli aynı şeyleri yaşayınca bir yerden sonra kendinden şüphe etmeye başlıyor. Bu sebeple ben çok beğendim ve iyi ki sözümü çiğnemiş kitaba şans vermişim diyorum. Kitabı tavsiye ediyorum kesinlikle kilo sorunu yaşayan herkese, bilmediğim bir şey okudum mu derseniz; çok az bir iki belki. Bununla birlikte asıl bakış açımı genişletti, yaklaşım şeklimi değiştirdi ve en önemlisi de kendime olan güvenimi güçlendirdi ve umudumu yükseltti. Şu anda bu satırları okurken size abartılı gelse de bu söylediklerimin her kelimesinin arkasındayım hatta ve hatta çoşmadan yazmaya özellikle dikkat ettim. İyi ki okudum ve tekrar okuyacağım, başta yazarımız olmak üzere bize ulaşana kadar kitaba emeği geçen herkesin ellerine emeğine sağlık olsun ve tarifler için de ayrıca olmak üzere kendi adıma çok teşekkür ederim.
Mutlu BeslenmeSema Özpekmezci · Küsurat · 2021126 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.