Kitaba ön yargı ile başlamıştım. Begenmiyecegimi düşünüyordum. Ama bu yılki favori kitaplarım arasına girdi. Ve en önemlisi beni Rs'den (kitap okuyamama durumu) çıkardı. İsmindende anlayacağınız gibi Evelyn Hugo'nun yedi kocası, hayatı, başarıları gibi şeyleri okuyoruz. Kitap LGBT içeriklidir! Bunu yanlış buluyorsanız okumayın!!