Dil açısından sade, anlattıkları bakımından duygusal ve naif bir öykü kitabı. Güzel bir kitaptı, dil açısından süssüz, sıradan, içten. ‘Çocukluğumun Evi’, 'Yarım saat' ve kitaba adını veren 'Annemin Kaburgası' öykülerini çok beğendim, sade, incelikli ve etkileyiciydi. Burçin TetikAnnemin Kaburgası