·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Kasım 2022 00:00 “Kelimelerin ötesindeki hal ve mana ile konuşanlar
birbirlerinin sessizliğini en iyi anlayanlardır”
Çok güzel ve besleyici bir kitaptı… farkındalık, anlam ve derinlik üzerine yaşamayı ve yaşamı anlamlı kılmayı ilke edinmişler için çok faydalı ve keyifli bir düşünsel yolculuk… Düşünce üzerine çokça düşündüren bir çok bilgiyi de içinde barındıran besleyici bir eser olmuş… Özellikle bu konulara ilgisi olanlara kesinlikle tavsiyemdir…. Farklı bir siyasi görüşte de olabiliriz ya da olabilirsiniz fakat önyarcgısız ve politik/siyasi kimlikler dışında sadece yazar ve düşünce adamı kimliği ile ele alarak okumanızı tavsiye ederim…