Kitabı yeni bitirdim.Hala çok fazla duygu karmaşası yaşıyorum.Bütün bu şaşkınlık ve karmaşa içerisinde en çok merak ettiğim durumsa Livaneli'nin neden ve nasıl böyle yazabildiği...
Kitap bir cinayet konusuyla başlayıp çok daha ilginç yerlere kayıyor lakin merak uyandıran ve şaşırtan kısımlarıyla hatta Livaneli'ye özel kitap türüyle okunmaya değer olduğunu düşünüyorum.