Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 18 Şubat 2023 23:43 Bu kitap ile birlikte son zamanlarda hep yeni yazarlar ile tanıştığımı farkettim. İlk kez kitaplığımda yerlerini alanlar fazlalaştı son dönemde. Hakan Mengüç'te bunlardan biri.' Her şey vaktini bekler' çok güzel bir söz. Kitapçıda bu kitabı görünce belki de şimdidir okuma vakti deyip aldım. Büyük bir hevesle başladım kitabı okumaya fakat kapağındaki sözler ile içeriğini bağdaştıramadım ne yazıkki. "Şems'in öğrencisi olmak" çok iddialı bir itham, hele ki Şems'i yakın zamanda okuyunca daha çok merak edince, Şems hakkında daha fazla aydınlanacağımı düşünmüştüm. Benim için öyle olmadı. Kitap çok akıcı. İçerisinde harika hikayeler, alıntılar ve örnekler var. Düşündüren, tebessüm ettiren, kendimize yönelik eleştiriler yapmamızı sağlayan, değiştirmek istediğimiz ama nasıl yapacağımızı bilemediğimiz bir çok şeyi sanki bizim karşımıza geçmiş, sakin sakin anlatır gibi bir eda ile yazmış olsa da, bende beklediğim etkiyi yaratmadı maalesef. Belkide daha o vakit gelmemiştir, kim bilir... Ben yazarın diğer kitaplarına şans vermeden önce sosyal medyadan huzur veren sesi ile ve keyif veren ney'i ile kendisini takip etmeye devam edeyim. #keyifliokumalar #herkitapbiryasam #iyikiokudum #herşeyvaktinibekler