İnsan denen mahlukun en önemli niteliklerinden biri unutmaktı. İyiliği de kötülüğü de, acıyı da mutluluğu da, korkuyu da sevinci de unuturlardı.
Sayfa 166 - YKY·Kitabı okudu
··2 alıntı·
2.441 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.