Yazarın tarafsız ve objektif bir eser çıkardığını düşünmediğim gibi bende objektif bir okur olamadım hiç beğenmedim.Şahsi inanç ve duygularında tarafsız olamamış.
Islam peygamberini, doğaüstü güçleri olan mitolojik bir kahramana büründürseydi ve müslüman anlatıcılar gibi insanüstü bir varlık kılıfına sokulup abartılarak anlatılsaydı eminim bu kitap çok hoşunuza giderdi.