Kitabı okuduğumda niye bu kadar geciktiğimi düşündüm ama her kitabın bizi bekleyen bir zamanı var sanırım.
Mükemmel bir dil, üslûp ve etkileyici bir dünya. Kitabı okurken inanamadım yazdıklarına ve bu ilk kitabı Şule Gürbüz’ün, ilginç. Tüm kitap alıntılanabilir. Sanırım okuduğumuz kitapların, okuduğumuz ruh hali ve bizi etkilemeside söz konusu. Bundan dolayı tam ihtiyacım olan bir bir zamanda okudum kitabı ve şifa oldu. Benim için 92 sayfalık tam bir başyapıt.