·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2022 20:15 Çok güzel bir distopik kitaptı ben çok beğendim.
Bu kitapta insanların insani olan duygulardan yoksun ve de her şeyin bir kontrol altında olduğu dünyadan bahsedilmektedir. İnsanlar doğduklarında bazı sınıflara ayrılırlar ve de kaderleri belirlenir. Bu dünyada herkes çok mutludur. Mutsuzluk söz konusu değildir.