Gerçekten de adını hak eden bir kitap. Savaşı ve kişide bıraktığı psikolojik etkileri kısa ve öz biçimde karşı tarafa aktarması açısından oldukça başarılı. Kısa bir kitap olmasına karşın bir süre kafanızda dönecek ve size bir kaç şeyi sorgulatacak niteliğe sahip. Okurken kahramanın çaresizliğini, ruhunda hissettiği kelepçeleri sizde aynı anda hissediyorsunuz.