8/10
·399 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
Yazarımız yine klasını konuşturmuş, kurgusu çok güzel ve akıcı.Korku gerilim ve kan sevenler için birebir.Ama sonu istediğim gibi bitmedi gidişatına çok kaptırmış olacağım ki sonunu daha yaratıcı bekliyordum.Yinede okumanızı tavsiye ederim özellikle korku gerilim sevenler sakın es geçmeyin benim en sevdiğim kitaplarıma girdi bile..
Edebiyat
Hayvan MezarlığıStephen King · Altın Kitaplar · 201914,6bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.