·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Haziran 2017 15:03 Çok güzel bir kitaptı.Dünyayı gözümüzde çok büyütüyoruz.Ve en önemlisi de arkadaşlarımızı dostlarımızı güzel seçmeliyiz.Her an sizleri kötü yollara çekebilirler.Herkese okumasını tavsiye ettiğim bir kitap.