·248 syf.····Okunma: 19 Aralık 2022 18:15 Kitabı öykü kitabı diye aldım ama kitabı okurken de bitirirken de keşke her insan eline kalem almazsa; yazılanlar ne öykü ne de ahlaki ve insani nitelik barındırıyor. Evet kitabı okudum bana ne kattı malesef sadece Zaman israfı