·408 syf.····Okunma: 19 Aralık 2022 23:15 merhabalar değerli okurlar. öncelikle bu kitabın beni derinden güzel bir şekilde etkilediğini söyleyebilirim. olumsuz olarak yapabileceğim tek yorumsa, sadece giriş bölümde olan yaklaşık yirmi beş sayfalık yerde olan olay örgüsü ve de telafuzu zor isimlerin kısa aralıklarla sürekli olarak tekrar etmesi biraz anlamamı zorlaştırdı ve beni yordu. ama emin olun ki sonuna kadar o kadar akıcı ve güzel bir şekilde ilerliyor ki kitap, gerçekten de karnıma ağrılar girdiği bile oldu. gerek heyecandan gerek de stresten. lafı fazla uzatmadan yazarımız emily bronté'ye teşekkür eder ve de sizlere keyifli okumalar dilerim. sağlıcakla kalın