·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2022 13:17 Ali hocam öyle muhteşem bir kitap kaleme almış ki okumam kısa sürsede cümlelerin derin anlamlarını sindirmem uzun sürecek. Sevgili dost diye hitap edişi sarıp sarmalıyor yüreğimizi. Sevdiğiniz bir dost ile tadına doyulmaz bir sohbetin içinde buluyorsunuz kendinizi. 61 mektuptan oluşan deneme türündeki bu eserde insan türünün olumlu-olumsuz bazı özelliklerini tasvirleyerek bizi düşünmeye itmekte. Bu özellikleri açıklarken de ayetleri kullanarak güzelleştiriyor kalemini. Her mektubunun sonunda sorduğu sorular, bizi daha da fazla düşünmeye sevk ediyor. Yağmur yüklü bulutlar gibi anlam yüklü mektupların her biri. 60+1inci mektubun son cümlesi ise bunu destekler nitelikte. "Altmış birinci mektup kefareti ödüyor." Kısa ama keyifli bir yolculuktu. Okumak isteyenlere şimdiden keyifli okumalar.
"Sevgili dost,
Ne zaman televizyonun düğmesini kapatacaksın?
Sevgili dost,
Ne zaman açacaksın 'Kitab'ı'?
Sevgili dost,
Bu ne dalgınlık
Sevgili dost,
Aşık mısın?
Sevgili dost,
İstanbul'a?"