Puan vermedi·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2017 00:00 Okumadığımı düşünüp başladığım ve yarısını okumuş olduğumu farkettiğim bir kitap.
Başları güzeldi fakat ilerleyince daha da güzelleşti. O kadar gerçekçi bir şekilde anlatmış ki, o kadar iyi bir üslup kullanmış ki... çok beğendim. Sürekli aklımda olacak bir kitap. Bana önemli bir şeyi hatırlatan bir kitap.
Teşekürler Balzac