Kitabı bugün bitirdim ve olumsuz yönleri olsa da genel olarak beğenerek okuduğum bir kitap oldu. Kitapta kendimi gördüm;kendimi,çevremi,Türkiye Cumhuriyetini;arada kalmışlığı,neyin doğru olup neyin yanlış olduğunu-din çerçevesi altında.. Modernus Müslimus zaten birçoğumuzu yiyip bitiren,birşeyleri yapmadan önce etraflıca düşünmemize sebep olan bir durum.. Ya da benim gibiler için.. Bu yüzden bazı şeyleri araştırma isteği doğdu yeniden.. Diğer bir konu da toplumdaki kadınların yerinin,dindeki kadınların yerinin anlatılması.. Evet bu konuda aklımdaki soru işaretlerinin kitapta bolca yazıldığını görmüş oldum.. Düşündüklerimi yazması hoşuma gitti. Ben Elif Şafak'ın kalemini seviyorum.. Her ne kadar pembe dizi tadında olsa da evet diğer kitaplar gibi derin düşüncelere sevk etmese de sevdim ben.. Yalnız şunu belirtmemek olmaz;kitap adı ve konu hayal kırıklığı yarattı. Kitabı okumaya başladığımda üç ayrı kadın etrafında olayların cereyan edeceğini düşünmüştüm fakat Peri odaklı anlatılmış.. Velhasıl kelam okuyun arkadaşlar..