Bu sene okuduğum en eğlenceli kitapların başını ceken kitap. Bir kadının ayrılık sonrası eski sevgilisine yazdigi metinleri iceriyor gibi gözükse de daha cok hayatla , hayatin devam etmesiyle alakali oldukca eğitici ve motive edici bir kitap olmuş. Osmana veda etmesine sevinirken kitabin bitmesine üzüldüm. Aylin Balboa