·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Aralık 2022 02:58 Üstün Dökmen'in okuduğum ilk kitabıydı. Ustalıkla kaleme aldığı ve her cümlesi ayrı değerli ''Direksiyon'' kitabı içinde birçok gerçekliği barındırıyor ve adeta tokat gibi insanın varlığına çarpıyor.
Hayata dair kendinizden çok şey buluyor, duygular konusunda yalnız olmadığınızı anlıyorsunuz. Bir yandan da toplumdaki aksaklıkları gözler önüne seriyor. Hepimizin benzerlerini yaşadığı olayları dışarıdan izlemek gibi. Güzel cümleleri, nokta atış mottoları var ve üslup çok kaliteli.
Keyifle okudum ve kendine birşeyler katmayı seven herkese tavsiye ederim