Behçet Necatigil sevdiğim bir kalem olmasına rağmen bu kitaptaki şiirlerinden tat alamadım. Altını çizme isteği uyandıran dizeler olmayınca ya da tekrar tekrar okuma hissi yaratamayınca işlemiyor içime, sevemiyorum. Başka zaman okusam belki olurdu, bugün olmadı.