Ahmet Hamdi Tanpınar
8.2/10 · 53,1bin okunma
·
95 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Neden yarım bıraktınız ki 😔
Jinda yiğit
Gönderi Sahibi
Normalde hiçbir kitabı yarıda bırakmam uzun süreye yayarak bitirmeye çalışırım. Fakat dili günümüz Türkçesine kıyasla çok ağır olmasından ve içinde bulunduğum dönemde bu kitabın dilini yeterince iyi kavrayamayacağımdan yarım bırakıp ilerleyen zamanlarda yeniden okumayı hedefliyorum.
Jinda yiğit evet haklısınız dili gerçekten ağır ama ilerle mutlaka tekrar denemeyi ihmal etmeyin 🙏 keyifli okumalar
Jinda yiğit
Gönderi Sahibi
Üzeyir Yazıcı teşekkür ederim mutlaka