Normalde hiçbir kitabı yarıda bırakmam uzun süreye yayarak bitirmeye çalışırım. Fakat dili günümüz Türkçesine kıyasla çok ağır olmasından ve içinde bulunduğum dönemde bu kitabın dilini yeterince iyi kavrayamayacağımdan yarım bırakıp ilerleyen zamanlarda yeniden okumayı hedefliyorum.