okumayın bu kitabı
Puan vermedi·384 syf.··
2022 19. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 26 Aralık 2022 17:36
BU KİTABI NEDEN OKUDUM? Bu kitaba başladığım dan beri bu soruyu soruyorum kendime . Neden böyle bir kötülük yapıyorum ? Hayatımda ilkez bir kitabı kendimi kasa kasa sıka sıka okudum . Bir çok kişinin önermesiyle aldım bu kitabı çok beğenilen ve iyi satılan bir kitaptı ama gelin görün ki hiçte öyle bir kitap değil. Keşke bu kitabı okuyacağıma gider annannemle Müge anlı izleseydim en azından anneannemle bir cinayeti çözerdik bence kitaptan daha iyidir Gelelim kitaba kitapta iki çift balayı için aynı otele geliyorlar onları bir tesadüf karşılıyor sonra ilk çiftin gelini nefes ikinci çiftin oğlanı enes le asansörde kalıyor tabi Enes aile zoruyla evleniyor nefes sözde severek evleniyor . Yalı çapkınindan çıkmış Enes oğlumuz nefes ten hoşlanıyor ama tabiki hiçbir kıza benzemeyen kızımız asla yüz göstermiyor çünkü o Enes'in tanıdığı ilk geceden sarhoş olup yatağa attığı kızlara benzemiyor Sonra Enes sayesinde o asansör den çıkıyorlar ve herkes odasına gidiyor birde ne olsun nefes kocişiyle tatlı tatlı cilveleşirken nefesin kocişini kayınvalidesi arıyor ve buna çok sinirleniyor kocişi gidip annesiyle konuşunca daha da sinirleniyor ve Murat'a bir mektup yazıyor onu oraya bırakıp bara iniyor orada da malum oğlumuz enes'le karşılaşıyor tabii nefes onu yine yüz göstermiyor ve o gece sarhoş oluyor. Enes bunu bir odaya çıkarıyor ve işte o kızlara benzemeyen nefes yalı çapkınindan fırlamış billeesiiiğinn ile birlikte oluyor ve ben bu bölümü okuyunca aynı şu tepkiyi verdim NE ANLADIN YURDAGÜL NE ANLADNIN NE ANLADNINNNNNN Ondan sonra günümüz Hint dizileri gibi aşk başlıyor Ve kitabın sonunda da 10 tane aşk taktiği veriyor ama bunlardan en ilgi çekicisi YANGIN MERDİVENİNDEN KALIN! ASANSÖR YOKSA, YANGIN MERDİVENİN EN İYİ İKİNCİ TERCİHTİR YANGINDAN KAÇARKEN AŞKA TUTUŞABİLİRSİNİZ Şöyle düşünün iş yeriniz , eviniz yada de gittiğiniz bir otel yanıyor yangın merdivenin oradasınız insanlar kaçarken siz orada duruyorsunuz sizi biri çıkarmaya çalışıyor ve şu cümle kuruyorsunuz hayatımın aşkını bekliyorum çıkarmayın beni hayatımın aşkı geliyor hayatınızın aşkı aslında bir Azrail
AsansörBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20177,7bin okunma
··
3 +1'leme
·
4.223 Gösterim
15 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Haykırdım bilesin 😅😅 neden böyle çöp gibi kitapları okuyorsunuz anlamıyorum önce okuyanların yorumlarına bakın sonra okuyun zor olmamalı 😅
Lavinya
Gönderi Sahibi
Azad şimdi sinir oluyoruz ama ileride işimize yarar umarım 😁
Hahaha on numara yorum olmuş 😂 oldum olası Wattpad kitaplarını sevmemişimdir bende daha toyken binbir hevesle bir kaç tanesini okudum ama sacmalıktan başka bir şey değil konular belli: yasak aşk, bad boy, töre, kuma, mafya, zengiz oğlan fakir kız, patron sekreter ilişkisi bla bla.. şahsi fikrim olarak zaman kaybı 🤷
Lavinya
Gönderi Sahibi
@missfatmazel öyle oldu 🌼
Böyle bir inceleme yapmanız iyi olmuş. Gerçekten çok komik ve aynı zamanda acı verici böyle bir kitabın çok okunması ve popüler olması üzücü. Böyle terbiyezisliği yayan kitapları bence ya yasaklanmalı yada linçlenmeli Yoksa bu tür olayları gerçek hayatta da daha fazla göreceğiz...
Lavinya
Gönderi Sahibi
Öncelikle teşekkür ederim 🙃 Bu kitabı okurken ilk önce yorumları okumustum ve insanlar çok normalmiş gibi gösteriyor bu durumu bu şekilde zinanın edepsizliği normalleştiren kitaplar yasaklanmalı
Lavinya bişey değil Aynen öyle yoksa ileride olacakları düşünmek bile çok kötü hissettiriyor... Allah korusun bizleri
Lavinya
Gönderi Sahibi
@Romanprensesi amin inşaallah
Anneannemle Müge Anlı izleseydim .. Koptum burda 😂😂 Açıkçası bu tarz kitaplar hiç ilgimi çekmiyor ve sırf çok okunuyor diye de bı kitap alıp okumadım hiç 😁
Lavinya
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim esprili mizahım var bunda kitap incelemesini kullanmak istedim Gerçekten okumanızı önermem yani çok uzun süre klasik okuduktan sonra ilk kez bir Wattpad kitap okudum ve gerçekten çok kötüydü yani bir kitabı normalde 1-2 güne bitiririm bu kitap 12 günde zorla bitirdim bildiginiz kendime bahane ediyordum okumamak için bunu yerine gidin klasikler alın daha faydalı en azından paranız çöpe gitmiyor
Lavinya Ama kabul ediyorum güzel iğneleyici bir inceleme olmuş 😁 Teşekkürler 🦋💕
Lavinya
Gönderi Sahibi
@Mihaylovic_ çaktırmayın 😁teşekkür ederim beğendiğiniz için 🥰🥰
Hele şükür bitti valla senin yerine ben rahatladım 😂
Lavinya
Gönderi Sahibi
@SiyahiNevazis tekrar paylasirmisin:)