·268 syf.····Okunma: 28 Aralık 2022 16:15 Açıkçası hemen okuyayım da bitsin dediğim kitaplardan biri oldu.Edebi bir yanı yok.Argo kelimeler olmasından dolayı bana itici gelmiş olabilir ama bu kitabın tarzım olmadığını açıkça söyleyebilirim.Charles’ın otobiyografik eseri olması merak uyandırmıştı bende.Fakat dediğim gibi kesinlikle tarzım olmayan bir kitap.Çok beğenerek okuyamadım.Sadece birkaç altı çizilesi cümleyle karşılaştım.Onlar beni hoşnut etti.
“Başka birinin gerçeği sizin de gerçeğinizse ve o bunu sizin için dillendiriyorsa müthiştir.”