·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Aralık 2022 11:21 Hz.Aişe annemiz hakkında okuduğum ilk kitap idi. Kitabın dili akıcı ve yalındı bu sebeple sayfalar arasında kaybolup satırlarda okuduğumuz Efendimiz(sav)’in naif ve sevgi dolu yaklaşımları, davranışları ve söylemleri ile karşılaşınca yüzünüzde gülümsemeler ile devam ediyorsunuz okumaya. Efendimiz(sav)’in hayatına dair çokça bilgiye de sahip olunacak alana yer bırakılan bu kitapta yer yer evlilik hayatına dair yaklaşımların neler olabileceğini de ders olarak çıkarabileceğimiz bir nitelikte yazılmış bir kitap. Allah(c.c)’a ve Resulü Efendimiz(sav)’e kendinizi daha yakın hissedeceğiniz ve sünnetleri yerine getirmek adına davranışlarımıza yön verecek şekilde bilgileri de içeren bu kitabı herkesin okumasını tavsiye ederim. Son olarak kitaptan bir alıntı yapmak istiyorum; "Bir şeyle uğraşacaksa insan, bu, kalbini düzeltmekle olmalıdır…"