Puan vermedi·96 syf.····Okunma: 31 Aralık 2022 15:14 Spoiler!!
Öncelikle tarzım olmadığını söylemek isterim. Kitap güzel ama bana akıcı gelmedi. Yani başlarından bahsediyorum o kadar çok altını çizebileceğim yer de olmadı. Bir kaç bölüm önceden Doktor Ox'un yaptığı deneyi anladım ama bunu neden yaptığını söylemeyişi beni biraz kırdı. Bir hiç uğruna gibiydi. Yine de ben Ygéne teşekkür etmek isterim. Kimse savaşları sevmez ve bir savaşı önlemeye çalışarak gerçekleri ortaya döktüğünde nerdeyse ağlayacaktım. Dediğim gibi kitabın başı hiç akıcı olmasa da son 3-4 bölümde eğlendim. Yine de bitirmek için okuduğum bir kitaptı.