Okurken belki de kendimden bir kesit buldum hiç bilmiyorum ama sadece bildiğim tek şey okurken Gülşah ve Şahin’den daha çok kahrolmam…
Mükemmel, çok beğendim başta sarmadı ama okudukça sevdim kitabı. Çok akıcı çok hoş ve herkesin kendi hayatından birer kesit bulacağı bir roman.
Teşekkürler Gülşah..