Kitap ilk kitaba göre daha karıştık yazılmış ve anlaşılması zor bir kitaptı gizli mesajları iyidi ama dediğim gibi anlaşılması benim için zordu ve ben ilk kitabın devamı olarak düşünüyordum fakat ilk kitabın devamı değil maalesef yani kısaca ilk kitap kadar güzel değildi fakat christy brawn’nun kitapları benim için her zaman bir sıfır önde olmuştur ama ikisi arasında kaldıysanız ilk kitabı tavsiye ederim