Bir solukta okudum. İbret alınası bir hayat . Geçirilen dönemin tüm gerçekleri bütün çıplaklığı ile gözler önüne serilmiş. Çoğu yerde bu nasıl anne diye hayıflandım . Bir çocuğa anne ve babası merhamet etmeyince tüm dünya ben nasıl vurabilirim diye kesiliyormuş. Tüm zorluklara rağmen Ayşe Şasa rahmet kapısına varabilmiş . Bu kapının da tasavvuf kısmından çok etkilenmiş ve o tarafından tutunmuş tekrar dünyaya . Kemal Tahir ve Rauf Orbay kısımları oldukça etkiliydi . İsmet Özel'in de aynı süreçten geçip o süreçte Ayşe Şasa'nın yanında olması çok özel gerçekten . Bir de İsmail Kara'nın küçükken bile çok mert ve dava adamı olacağı o zamandan belliymiş . Kitapta çok fazla güzel ayrıntı var . Çoğunu kendime saklıyorum. Rahmet olsun Ayşe Şasa. Güzel insan .