Puan vermedi·90 syf.··
2022 11. kitabı
Bu kitabı bir tek ben mi beğenmedim bilmiyorum. Çok övüldü, kitap sayfalarında sıklıkla gördüm ama ben beğenmedim. İnce bir kitap olduğu için çabuk bitti Allah’tan. Yoksa yarım bırakmaktan korkuyordum.
Edebiyat-Düşünce
Kâğıt EvCarlos María Domínguez · Jaguar Kitap · 202015,3bin okunma
·
13 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
😀 okunmaması gereken kitaplara ekledim
Ömür BALKAN
Gönderi Sahibi
Yani ben pek beğenmedim siz bilirsiniz yine de. ☺️
Ömür BALKAN zaman değerlidir. Okumak için daha iyi kitaplara zaman ayırmalı. Yorumlarını dikkate alıyorum