Ömür BALKAN

Ömür BALKAN
@omurella
Çok okuyan mı bilir çok gezen mi ? ❝ Seyahatler çekiyor içim…❜❜ 𓇼 Gezgin bir kızın kitap önerileri Instagram @omurellablog @1gezgininkutuphanesi
MEB \ Öğretmen
20 Şubat
33 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
@omurella·
·
sabitlendi
“Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba.” Cemil Meriç
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı okudunuz mu?
Edebiyat
Bu Hikaye Senden Uzun Osman Kitap Yorumu
Puan vermedi
Aylin Balboa’yla tanışma kitabım oldu. Her satırın altını çize çize okumak istedim. 126 sayfalık kısa ama dopdolu bir eser. Mizahi diliyle, bir kadının kendi kendini tamir etme sürecini anlatıyor. A͟l͟ı͟n͟t͟ı͟l͟a͟r͟ ͟ ⇝ Yaşamın kıymetini ölülerden iyi anlatanı ararsan bulamazsın. (syf: 76) ⇝ Öyle işte. Hâlâ biraz soğuk geliyor ama battıkça alışıyorum. Kendimi boşa aldım bayırdan aşağı koşuyorum. Düşüyorum gibi görünüyor olabilir ama bakma aslında uçuyorum. Söylediklerimin hepsini unut, sanki ben biliyorum da mı yaşıyorum Osman? (syf:108) ⇝ Mutlu son dediğimiz nedir ki Osman? Anlatanlar,hikayenin mutluluğa yakın bir yerinde anlatmayı bıraktıkları için birilerinin sonsuza dek pembe bulutlarda yaşadıklarını sanıyoruz. (syf :99) Ben çok sevdim, diğer kitaplarını da mutlaka edineceğim. Okumadıysanız kesinlikle tavsiye ederim! Bu Hikâye Senden Uzun Osman Aylin Balboa
Edebiyat
Bu Hikâye Senden Uzun OsmanAylin Balboa · İletişim Yayıncılık · 202213,8bin okunma
Bu Hikaye Senden Uzun Osman
“Yaşamın kıymetini ölülerden iyi anlatanı ararsan bulamazsın. “
Sayfa 76
Alıntı
Bu Hikaye Senden Uzun Osman
“Zaman meselesi ne acayip. Aynaya baktığımda beni üzen zaman, ektiğim bir fidana bakıp büyüdüğünü gördüğümde mutlu ediyor. “
Sayfa 76