·102 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ekim 2022 00:00 bu kitabı bir yarışma için alıp okumaya başlamıştım fakat bende bu kadar büyük bir etki bırakacağını tahmin etmemiştim. her satırdan üzüntü akıyor gibi hissetmiştim, okurken zihnimde canlanan mekanlar, karakterlerin fiziksel özellikleri hâlâ aklımdadır. john steinbeck’in konu seçimini ve üslubunu çok severim, depresif konular hakkında yazması da çok hoşuma gidiyor. nerede olursam olayım kitaplığımdan eksik etmeyeceğim, tekrar tekrar okuyacağım kitaplardan biri oldu. mükemmeliyetçi oluşum üzerinde düşünmemi sağladı :D.