biraz beklentimin altında kaldı diyebilirim, olaylar yazar açısından olağanüstü evet ama kendi açımızdan okuduğumuzda normal bir geceyi anlatıyor gibi. o yüzden kendimi yazarın yerine koyarak okumaya çalıştım. mekan tasvirleri, kişilerin özelliklerini fiziksel özellikleriyle bağdaştırması özellikle hoşuma giden detaylardan. genel olarak beğendim, çerezlik güzel bir kitap.