Sevdiklerimiz kalbimizde yaşıyordu, insan sevdiğini kalbinde öldürmediği sürece o ölmezdi.
Sayfa 239·Kitabı okudu
Edebiyat
··7 alıntı·
1 +1'leme
·
14,7bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kalbim de sayısız ceset,gözümde durmayan yaş,arkamda kendimden başka kimse...
Kalbim mezarlık 🪦🤐