·724 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2023 19:34 Yalnızca tutunamayanlara tavsiye ederim.) Okurken benim de bir tutunamayan olduğumu farkettim. Uzun dönemde bitire bildim. Bende çok fazla hatıra bıraktı. Hayatım boyunca bir çok insan tanıdım. Gönül rahatlığıyla diyebilirim ki, tanıdığım en güzel insan Oğuz Ataydır. Kendinin de kitapta yazdığı gibi: " bu adamların bizden uzakta ve ölmüş olmalarına dayanamıyorum." Bu özlemi kitaplarını okuyarak gidereceğim. Mutlaka okunması gereken yazar.