·685 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Haziran 2017 17:31 yani ne bileyim bu kitap benim Ahmet ümitin kitapları arasından edindiğim ilk kitap ama pek haz ettiğimi söyleyemem çünkü daha190.sayfadayken katilin failinin kim olduğunu çözdüm ve kıtabın sonunu okuyup bu tahminimi doğruladığında da kitabı bıraktım...yanlış anlaşılmasın sorun kitap veya yazarda değil sorun bende diye düşünüyorum...
AAY NE ALÇAKGÖNÜLLÜYÜM Dİ Mİ