·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ocak 2023 20:35 Atatürk'ün önerdiği kitap olduğu için okumaya başladığım kitaptı beyaz zambaklar ülkesinde. Ve okudukça da hem Ata'mın zekasına ve ileri görüşlülüğüne hayran kaldım hem de kitaba. Bu kitabı, ülkenin değişmesini isteyen, içinde hala umut ışığı olan ve bunları takip etmek isteyen herkes okumalı. Topluma bakış açınızı şekillendirecek, sizi daha anlayışlı yapacak ve yol gösterecek bir kitaptır. Kesinlikle tavsiye ediyorum