Dram sevmiyorum
Ne hüzünlü şarkı dinleyebilirim ne acıklı film izleyebilirim
Kitaplarda da çok sıkılıyorum içim daralıyor.
O yüzden kitapta kızın başına gelmedik kalmadı diye önce sevmedim sonra değişim başladı kızın dönüşümü ve tüm yaşadıklarına bakışı
Ayrıca kitabın tarzı alıştığımız uzun uzun anlatımları olan romanlar gibi değil çok hızlı akıyor olaylar olup bitiyor ama şiirsel güzel bi dili var. Önce oradan oraya atlaması hoşuma gitmedi sonra kitabı bitirdikten sonra son üçte bire duyduğum hayranlıkla ilk sayfalara yeniden baktım ve aslında başından itibaren o drama rağmen çok iyi mesajların barındığı asıl hikayeyi gördüm. Yine de küçük kızlar değil de genç kızlar okumalı diyorum