Kitap arayışında olduğum bir dönem her yerde bu kitap övülüyordu, ben de merak ettim ve aldım. Okumaya başladığımda kesinlikle hiç tarzım olmadığını anladım sırf bitsin diye okudum. Tabii ki herkesin bir kitaptan beklentileri farklıdır. Kesinlikle fazla abartıldığını düşünüyorum. Gerçekten kitabın %90ını okurken çok sıkıldım ve içim daraldı. Tavsiye etmiyorum..