10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2017 59. kitabı
Türkiye de çıktığı ilk gün gidip almıştım. Eve gidip ilk cildine dokundum..kokladım.. açtım.. ve ilk sayfaları okumaya başladım.. Akşam kitabı masaya bıraktığımda bitmişti ve ben kaybolmuştum. İyi okurlar bilir.. Kaybolduğunuz zaman bir kitapta gerçekten zevk almışsınızdır.. Muhteşem diyemem ama iyi diyebiliceğim kadar da kötü değil. Okuyun. Ve emin olun aldığınıza pişman olmayacaksınız..
Edebiyat
FısıltıBecca Fitzpatrick · Pegasus Yayıncılık · 201513,4bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.