Sezai Karakoç'un "Diriliş" olarak andığı konuyla ilgili bir kitap. Dirilişten kasıt; ecdadını, dinini unutmuş, Batılılaşmış Müslüman (ve Anadolu) halkının tekrar özüne dönmesi. Sezai Karakoç, geç de olsa güç de olsa "dirileceğimize" inanıyor. Ben de inanıyorum.
Sezai Karakoç, Rasim Özdenören gibi isimlerin kitaplarında çokça görebileceğimiz "Batılılaşma" olgusuna ek olarak bu kitapta Tanzimat, Cumhuriyet dönemi siyasi olayları ve Osmanlı'dan da bahsedildiği için daha hoşuma gitti.
Bir çırpıda okunulabilecek, kısa ve öz bir kitap. Yedi Güzel Adam kitaplarını okuyun, okutun.