Okuyalı uzun zaman oldu bu kitabı. Sekizinci sınıfta falandım okuduğumda o yüzden şu an okusam belki aynı fikirde olmayacağım bir kitap olabilir. Romanın içeriği muhtemelen bana göre değildi okurken çok sıkılmıştım çünkü. O zamanki deneyimi hala hatırladığım için tekrar okumam.