Öncelikle Azra Kohen den bahsetmek istiyorum.Kendini her yönüyle gelistirmis bir yazar.Her kitabinda üzerine biraz daha ekleyerek kendi çıtasını daha yukarılara taşıyor.
Aeden gezegeninden istemeyerek Dünya ya gelen iki farkli insanimsi türün adaptasyon sürecini ve buradan ayrılmaya çalışırken yaşadıkları dünyaya özgü kötülüklere daha fazla kayitsiz kalamayip duzeltmek ugruna hayatlarini da ortaya koyarak verdikleri cabayi anlatan cok guzel bir kitap.
Azra Kohen ruhunuza,vicdaniniza ,merhametinize tüm samimiyetiyle dokunuyor.
Kesinlikle okumalisiniz.