"Oğlum , Oğlum..
Hatırla zincirleri
Altınlar yönetirken demir dizginleri
Biz kükredik ve kükredik
Kıvrandık ve haykırdık
Uğruna bize ait bir vadinin
Daha iyi bir hayat vaadinin.."
Her okuyuşumda tüylerim diken diken oluyor. Yazar bu şiire hayat verirken sanki o ıstırabı gerçekten tatmış gibi..ve şimdi de o tattığı duyguyu her kelimesiyle biz okurlarına aktarıyor.. Kızıl isyan serisi gerçekten bir baş yapıt.. Her anından aksiyon , her oyunundan zeka ve her sözünden bilgelik akıyor.. Yazar daha çok genç ve belkide bu yüzden bize bu kadar yakın.. Boş olduğunuz ilk an gidin alın bu seriyi ve okuduktan sonra kütüphaneniz odak noktasına koyun... Bu seri bunu hak ediyor..