İlginç bir kitaptı. Karısı kaçırılan bir adamın onu ararken yaşadıkları ve başına gelenler... Ayrıca bu deneyimlerle yaşadığı değişimler anlatılıyor. Karısı dediği kişi uğrana nelere göğüs gerdiğine ve karısıyla karşılaşınca yaşadığı hayal kırıklığına şahit oluyoruz. Sürükleyici bir kitaptı. Elime almamla bitirmem bir oldu.