Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 03 Ocak 2023 16:36 Bu kitap Agatha Christie' nin okuduğum ilk kitabıydı. Doğrusu başlarken aşırı heyecanlıydım çünkü yeni yeni polisiye okuyorum. Dahası Agatha Christie' nin bu alanda ne kadar nam saldığını biliyoruz. Söz konusu kitabın konusu şu, başrol dedektifimiz ani bi haberle bir göreve çağrılıyor ve gitmek üzere doğu ekspresine biniyor. Gariplikler burada başlıyor zaten sonrasında bir cinayet işleniyor. Doğu ekspresinde 12 yolcu ve bir kurban... Dedektifimiz elbette ki katili bulmak için ipuçlarını bir bir takip ediyor ve burada her yolcuyla yapılan sorguları da dedektifimizin kendi iç çözümlemelerini de okuyoruz. Okurken nasıl aktığını anlamayacaksınız. Kitap bir anda bitiveriyor ve siz gerçekliğe geri dönüyorsunuz. Okuduğunuz her bir bölümde hatta her cümle de bile katilin kim olduğuna dair fikirleriniz değişiyor. Sonuna şok olacaksınız. Bu kitabı okuduğuma cok sevindim gerçekten çok çok güzeldiii. En kısa zamanda okumalısınız. İyi okumalarr~