kitabın başına aldığım not şöyleymiş
'' Bu kitap büyülü bir kitap bazen bana bağırdı bazense çığlıklarıma ses oldu. Bu kitabı okumak öforik bir deneyimdi''
En az 2 kez defa altını çizdiğim yerleri baştan okuduğum bir kitap oldu. İnsan tabiatını anlamak isteyenler için baş ucu niteliğinde, ayriyeten duru bir dille yazılmış bir giriş kitabı diyebilirim. Terminolojisi ve kullandığı dil bunaltmıyor hani Francis Bacon demiş ya
''Bazı kitaplar çiğnenip sindirilip özümsenmek içindir''
işte o kitap bu kitap...